Garantie & Klachten


Garantie.
1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
2. Op de kwaliteit van de 100% real human remy hairextensions verleent ondernemer 30 dagen garantie, ingaand op de dag van ontvangst van uw bestelling. De garantie is uitsluitend van toepassing wanneer de hairextensions door een professional gezet zijn. Consument dient dit te kunnen aantonen.
3. De garantie vervalt wanneer de 100% real human remy hairextensions geverfd, behandeld, beschadigd of slecht verzorgd zijn.
4. Ondernemer kan op geen enkele wijze verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele schade die voortvloeit uit het onjuist aanbrengen van de hairextensions en/of weaves/haarmatten. 
5.
 In het geval van garantie zal de ondernemer zorg dragen voor een vervangend product waarvan de maximale waarde gelijk is aan het aankoopbedrag.
6. Op elektrische apparaten verleent ondernemer 2 kalenderjaren garantie, ingaand na de dag van ontvangst van de bestelling.

Klachten.
Heeft u een klacht over onze producten of dienstverlening dan raden wij u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@voordeligehairextensions.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op 
http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
  • Prijsvechter
  • Niet goed geld terug
  • Gratis retour
  • Veilig betalen
  • Donateur van KiKa